søndag den 5. januar 2020

BLIK DÅSER


TING


Dette er nok egentlig en Te dåse.

Jeg synes at den var så sød ,
med de fine lille skilt på.
Så  jeg lavede en dåse  med min sviger-datters navn, 
og en med min datters navn.

Den kan bruges til hæklenåle, 
 blyanter sakse og knapper, og sytråd.


Jeg broderede æblet med 
stumpwork teknik.


Æblerne er ikke helt ens, 
det er tilfældigt, bare hvad jeg havde lyst til ,
at brodere.



Jeg har broderet en til mig selv, som der står
sakse på, da jeg har 5 forskellige små sakse, 
og sikkert får flere.




Mit barnebarn har snart fødselsdag,
Hun ønsker penge.
Så kan hun bedre købe hvad hun har brug for.

Jeg putter pengene i en æske, så er det sjovere at
pakke op.... for hun ved jo ikke hvad der er bag papiret.
Æsken kan hun altid bruge ,
til duppeditter, eller hårelastikker.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar