mandag den 8. oktober 2012

Kornmark, med påbegyndt broderi

 
Dette krøllede stof, er mit broderi på den malede kornmark.
Jeg er slet ikke færdig, men vil lige vise hvor langt jeg er kommet.
Jeg mangler den sidste kvinde, der er ved at trække ukrudt op, og valmuer ,
 kornblomster og sten på marken.
Derefter skal det hele i eddike, så den blå prikkefarve forsvinder.
Derefter skal broderiet  presses, og sættes omkring en rund dåse.
Så skal jeg finde den rigtige farve maling til låget, på dåsen, så den passer til kornmarken.
Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.
Jeg brodere kun med en tråd, så det tager flere dage at brodere deres kjoler.



2 kommentarer:

  1. Hvis man har et ønske, kan det så nå at blive færdig til jul? Jeg vil gerne bestille et at de årstider jeg mangler! Knus Conny

    SvarSlet
  2. Vi må lige snakke om det Conny....kan vi få tid til det på søndag ?

    SvarSlet