fredag den 1. marts 2013

MARTS PROJEKT

Marts projekt

 

Der er 2 projekter i denne måned.

 
Denne gade har jeg broderet flere gange.

 

Den hedder Barndommens gade.

 
 
Når den er færdig skal den sidde omkring en rund dåse.
Jeg har ofte malet den, men denne gang, vil jeg kun bruge  tråd.
-o-
  nogle dage senere
 
 
Arbejdet skrider langsomt frem.
Det tag lang tid, med alle de små detaljer.
 
Heldigvis gør en presning underværker.

 

Kvinde med kurv

 
 
Kurven, skal broderes i stumpwork teknink, og skal derfor ikke broderes på stoffet.
Derfor, er den ikke på den prikning, som jeg har overført på stof.
 
Det er min hensigt, at der skal æbler i kurven, og nogle få æbler skal ligge på jorden.
Nu, er jeg som altid spændt på, om mine hænder, kan udføre det billede, som jeg har inde i hovedet.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar