mandag den 16. september 2013

Broderet kvinde

 
 
 

Kvinde i broderi

 
 
 
Jeg er ved at udføre et forsøg....
jeg har aldrig broderet ansigter før, set forfra.
 
Grunden er, at ansigtet kommer til, at se meget rynket ud,
da alle trådene som man broderer hen over ansigter ,
 vil lægge sig som streger.
 
Jeg har set nogen, lægge et ekstra stykke stof på,
 med pladevat indenunder, så det kun er øjne og mund,
 der bliver broderet.
Men de minder mig lidt om de nylonstrømpedukker, man lavede
 for nogen år siden, og limede på postkort.
 
Jeg ønsker at brodere ansigtet, så det ser naturligt ud.
 
Jeg har valgt denne kvinde at brodere, og jeg broderer hendes tøj,
 på et andet stykke stof, og sætter tilbage på baggrunds stoffet.
Jeg skal have hendes fletning til, at ligge under hendes hals og arm,
og jeg har endnu ikke fundet en løsning på,  hvordan jeg gør det.
 
Det spændende bliver, at sætte det broderede tilbage på stoffet...
alle de her chattersting er ret kedelige....den halvfærdige nederdel,
 som ses her, har jeg ca. broderet på i 30 timer.
 
Der skal broderes tæt, så man ikke kan se det hvide stof under trådene.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar