tirsdag den 1. oktober 2013

Valmuer, med print ( som kit )

 

Valmuer

 
Disse valmuer er verdens nemmeste at brodere,
og give væk som værtinde gave, eller advents gaver.
Nu hvor julen nærmer sig.
 
Så jeg har lavet mange.
 
 
Jeg har tegnet en helt enkel valmue,
og en valmue knop.
Dernæst har jeg overført dem på stof i forskellige farver.
 

Broderiet er helt enkelt.
Det er bare bagsting, eller kontursting.
Det vælger man selv.

Jeg prøvede at lave knoppens farve, så den passer til valmuen
Hvis man vil give dem som gave, høre knoppen, og den udsprungne valmue sammen.

 
Jeg vil nu lave nogle kit,  med de 2 valmuer i.
som man kan købe af mig.
I hver pose er der, de 2 valmuer, og tråd der passer i farven, og en broderinål.
Desuden medfølger broderi vejledning, og tegninger af sting.
 
Man kan jo selv bestemme, hvad man vil bruge dem til,
de kan også syes på en frakkelomme, eller i nakken af en jakke,
 ved håndleddet på et jakkeærme, eller på en æske.
Hver kit kommer til at koste 50 kr.

 

Valmuer i ramme

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar