onsdag den 8. januar 2014

FORSØG MED HØNS ( i broderi )


 Broderiforsøg.



Her har jeg kun broderet MilleFleur sting på over kroppen

Busken er også broderet med MilleFleur sting.
Jeg har broderet el lille sting i lysegrønt, 
og broderet et mørkere grønt MilleFleur sting uden om,
for at se om det gav en effekt.
Det synes jeg sådan set ikke at det gjorde.
Stilken på busken er broderet med stikkesting.
Tryk på billedet for tydeligere at se, om det var ulejligheden værd ,
at brodere bladene 2 gange.
Jeg synes ikke selv at disse høns er pæne, de ser hav færdige ud.


Disse høns er broderet på hør stof.
Det er en grovere stof, og derfor sværere, at brodere fine sting på.
Jeg broderede stikkesting uden om hønsene, og
lavede kun nogle få MilleFleur sting, for at illustrere at der var fjer.
Skyen broderede jeg også med stikkesting, 
men kastede tilbage over stingene, for at gøre skyen tydeligere.

Jeg tror faktisk at de høns der er nemmest at brodere.
( Næsten ingen broderiarbejde )
er dem der blev pænest. 


Disse høns er broderet på fint vævet lærred.
Jeg tror jeg brodere fjerdragten færdig,
 så de ikke ser ud som om, at ræven har haft fat i dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar