søndag den 27. april 2014

VINDUE, med printet udsigt


VINDUE


Vinduet, hvor jeg printede med tekstil maling, hvad man kunne 
se inde fra stuen.
Det er ikke færdig monteret. 
Jeg har bare lagt de 2 stykker stof oven på hinanden.
Jeg vil se om jeg kan arrangere folderne i gardinet lidt bedre.



Her er vinduet med gardiner, uden den malede baggrund


Jeg prøvede om, det ville være pænt, med  broderede gardiner.
Dem var jeg ikke tilfreds med, så dette billede ,er bare for at vise, at 
der skal sommetider flere forsøg til, inden man er tilfreds.
.....o.....
Jeg har egentlig lavet det som undervisnings materiale,
 til en weekend`s undervisning hos Kirkelig kunst til efteråret.
Men det dur ikke. Det er alt for langsommeligt.
.....o.....
Jeg vil gerne lære eleverne at male/ printe på stof.
Jeg er nødt til at forenkle min ide.
E.v.t. brodere vinduet på samme stof, som printet er på, 
og lave rullegardiner i stedet for .
Det skal prøves. 




Nu skal jeg sætte bag grunds udsigten,
 så den ser pænest ud, inden jeg fast monterer det i en ramme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar