fredag den 27. juni 2014

ÅKANDER NU I RAMME



ÅKANDER I RAMME



Disse åkander begyndte jeg, at brodere fordi , 
at jeg mangler en ny nålebog.
Men med al den høje Stumpwork der blev på den,
er den totalt uegnet til det formål.
En nålebog er et værktøj, som  er i hænderne ,
mange gange, og som kommer med, når jeg er ude at undervise,
og kommer op og ned i tasker.
Den skal kunne tåle noget.

Så jeg satte dem i ramme i stedet for.

Nålebogen, må jeg få tid til, når jeg har broderet 
baby sengetøjet til tvillingerne, det er hvad jeg er i gang med lige nu......
Jeg kan røbe, at der indgår en helikopter, fordi min søn altid ,
har været vild med helikoptere.

Det er svært at fotografere Åkanderne når de er bag glas, 
for glasset skinner i kameraet.
Tryk på billedet for at se dem tydeligere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar