søndag den 14. september 2014

FLERE BRODEREDE ARMBÅND


ARMBÅND

broderet på hør


Broderede trekanter med en perle der passer i farven.



Stjerner broderet på rustfarvet hør.



Stjerner broderet på gult hør.


2 æbler broderet på sandfarvet hamp stof,
skak tern mellem æblerne


trekanter broderet på hamp stof.

Skaktern broderet på gult hør.
en anderledes knap i midten,
 med en rød perle sat fast på.
et lidt skørt armbånd, men vi kan jo lide forskellige ting.



trekanter på gult hør.
Perle i midten


Mariehøne broderet på hamp stof.


2 kommentarer:

  1. Hej Birgit
    Hvor er de blevet fine. God ide du har fået.
    Hilsen Grethe

    SvarSlet
  2. Tak Grethe....men det er ikke til at stoppe igen, der er så mange muligheder, og det er jo et meget mindre projekt, end hvad jeg ellers finder på :D
    Jeg har fået lov at udstille på gl. Estrup d. 19 oktober, sammen med nogle husflids kvinder jeg mødte i Vejlby Risskov hallen lige før sidste jul, det glæder jeg mig til, måske ses vi Grethe.
    Hilsen fra
    Birgit

    SvarSlet