mandag den 13. oktober 2014

EFTERÅRSKURSUS på BRODERISKOLEN




Efterårskursus hos

" Kirkelig Kunst" broderiskole,

  er nu omme.



Det var en rigtig god weekend.
Eleverne var lærervillige og dygtige og akkurate.
Derudover, var de bare rare at være sammen med, 
 der var en god atmosfære.
.....o.....

Jeg ville gerne tage billede af deres arbejde,
 men det var jeg godt nok dårlig til,
 det var også mit første forsøg,
 men jeg vil prøve, om man alligevel kan se,
 lidt af elevernes talenter, selv om fotoet er uskarpt.
.....o.....
Det er dejligt at se at alle eleverne har sat deres eget
præg på deres kreationer, og ikke bare lavet det samme som mit.

Oplægget er et vindue med rullegardin




Dette er Lena`s arbejde, hun vil gerne brodere valmuer,
 i bundet af billedet.

....o....



Dette er Helle`s arbejde.

.....o....



Dette er Birgit`s arbejde

.....o.....



Dette er Annette`s arbejde.
.....o.....



Dette er Anne`s arbejde.

.....o.....



Dette er Anne Lise`s arbejde.

Tekstilmalingen, blev blandet i de fineste nuancer på alles arbejde.
De var bare dygtige.
Jeg er så ked af, at disse fotos ikke yder dem retfærdighed.
.....o.....
Hvis nogen af jer elever ser dette, og har et bedre billede,
 må i meget gerne sende det til mig, i en mail,
så vil jeg sætte jeres billede ind, på denne side.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar