fredag den 13. februar 2015

BABY GIRL KLÆDE OMBRODERET


BABY GIRL

klæde til nyfødt baby.




Dette klæde har jeg broderet om igen,
 da jeg synes at det var for svag i farverne,
 så det var svært at læse hvad der stod.

i sy vejledningen står der beskrevet stingtyper,
 også til den lille prinsesse krone.

Det er tænkt til brug, i stedet for et håndklæde.
Da et håndklæde ofte er for stort til,
 at tørre med, bag de små ører.



Denne farve broderi tråd, brugte jeg først,
men synes farven er forkert.



Farverne til Baby boy klædet ser fint ud ,
i virkeligheden,
i sy vejledningen, står beskrevet,
 hvordan  traktoren  skal broderes.


Kringlen, var et forsøg.

Jeg tror, at jeg hellere vil lave, et andet klæde,
til bagning.
Hvor der med bogstaver broderes,

Kringle.

Over bogstavet i, kan broderes en lille mini kringle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar