mandag den 25. maj 2015

5 m.m GUMMISNØRE LAVET TIL BRODEREDE ARMBÅND





Fantasi  med gummisnøre.

Der kan laves så mange ting på denne måde.




 Jeg har broderet om  gummisnøren, og fæstnet en cykel derpå.
Bag grunds farven på broderigarnet, kan variere på utallige måder.


Jeg har broderet om snøren, og sat perler på.


Jeg har broderet grønne tråde omkring gummisnoren, 
og broderet en Stumpwork Mariehøne.


Broderet lyserødt om snoren, og fandt noget i gemmerne, som
 jeg kunne sætte på, jeg ved ikke hvad det hedder ?


Jeg broderede lyserødt om gummisnoren og satte en saks,
på armbåndet.
Det kan vi kreative mennesker jo altid bruge,
som signal værdi, uanset om det er Scrapbooking,
 patchwork,  eller broderi man udøver..
Vi bruger altid en saks.



Jeg broderet med sort tråd om gummisnoren, 
og broderede 2 stumpwork blade, og satte en perle på bladet.


Her broderede jeg med lime grønt, og derefter broderede jeg ,
et Stumpwork blad , og satte en perle derpå.

Jeg er altid nødt til at brodere omkring snoren,
 ellers er der ikke noget man kan stikke nålen i,
 når der skal broderes,
 man kan ikke stikke i gummisnøren.

tryk på billederne hvis broderiet ønskes forstørret.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar