torsdag den 10. september 2015

POSER MED INITIALER



HÅNDARBEJDS POSER


Med forbogstavet til nogle af mine børnebørns navne.
Den kan også bruges til, hårelastikker, smykker eller lignende.




Jeg lavede også en pose til mig selv,
 så jeg kunne øve mig lidt i, at få de broderede sting til,
 at se tilfældige ud.

B står for Birgit.


Her kan man lidt bedre se broderiet.





Denne pose er til mit barnebarn Benedikte,
Hun ville gerne have grønne farver på sin pose.


Her er bogstavet B lidt større.



Denne pose er til mit barnebarn Rosa,
Hun ville gerne have rosa farver


Her ses bogstavet R  lidt større.



Denne pose er til Emilie Sofie, 
hun ville gerne have hendes pose,
 broderet med lilla farver.


Her ses bogstavet S  lidt større.

.........o..........
Bogstavet har jeg fundet i computeren,
 printet det ud,  trykt på stof med tekstil maling.

De sting jeg har brugt er spiral knuder, edderkoppesting, Y sting,
 franske knuder, og millefleurs sting.

..........o..........


Man kan tydeligere se stingene , 
hvis man trykker på bogstavet med musen
også det man kalder venstre klikker.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar