tirsdag den 8. december 2015

SOFAPUDE




Den danske gade.




Disse huse er så typisk danske, at flere mennesker tror,
 at de ved hvilken gade det er, men det er bare fantasi huse.

Jeg kalder den den danske gade, netop fordi disse huse,
ser meget danske ud.
På puden , har jeg trykt husene på med tekstilmaling, 
og derefter broderet rundt om husene, det er SÅ let.

Kit til puden kan nu købes hos :

" BRODERI MODERNE "

Nørre Alle 45 

Århus C.

Hos Pelse Asboe


http://broderi-moderne.dk/webshop




Jeg har broderet gaden før, men i lille bitte, og sat gaden i ramme.


Og på en rund æske


Nu har jeg forstørret den, og brugt 2 tråde til at brodere med,
 jeg plejer bare at bruge e´n tråd.

Jeg vil lave opskrift på den, så andre end jeg,  kan brodere den.

Tryk på billedet for at se det størrer.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar