fredag den 15. april 2016

UDSTILLING I Nr. SNEDE


UDSTILLING



Næsten alle tror, at jeg har sat et ekstra stykke stof ,
på mine broderier,
og de bliver så forundrede, når jeg forklarer, 
at alt er broderet.
Hver centimeter er 2-300 små bitte tungesting
Så nederdelen som denne pige har på, er der mange
 hundrede små bitte tungesting


Jeg forklarer hvordan jeg laver stingene.




Denne plakat er fra udstillingen i Middelfart i 2011.
Her kan man tydeligere se, at sjal og nederdel er små sting.



Jeg havde mit  broderi med, som jeg kunne brodere på,
 hvis der var tid, men det blev der aldrig.
Jeg var ved at
brodere den " Danske gade " som er mit eget design.


Jeg havde også armbånd og æsker med på udstillingen, 



Tryk på billederne for,  at se dem tydeligere.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar