tirsdag den 27. juni 2017

SLOGAN





Andet broderi, med samme slogan



Dette broderi er fotograferet 5 gange, og det blev værre og værre.

Baggrunden er kridhvid, og farverne jeg har broderet med,
 er helt sarte.
På fotografierne blev baggrunden enten lyseblå eller grå, 
og den lyserøde farve i hjertet, er ikke den rette farve.

Jeg gav op....men denne fotografering,
 yder ikke broderiet retfærdighed, desværre.

Grunden til at jeg har broderet to broderiet , med samme ordlyd er, 
at jeg skal udstille broderierne i " Broderi moderne i hele juli måned.

Og hvis man vil sælge broderier, nytter det ikke,
 at man har brugt 3 måneder eller  et halvt år på,
 at broderer dem.
Så jeg prøvede at brodere noget enkelt, som prismæssigt bliver rimeligt.

Jeg har været 4 dage om at brodere dem, og jeg tager  390.00 kr for dem.
Bogstaverne er broderet med Fransk broderi, og det tager så lang tid, 
og man skal være så omhyggelig.
Rent time mæssigt,  har jeg  ca. fået 15 -  20 kr. i timen for mit arbejde.... men 
sådan er det jo, med håndens arbejde.

Da jeg selv holder meget af broderi,
 vil jeg også gerne udbrede andre menneskers glæde,
 ved alt hvad der er broderet.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar