fredag den 31. august 2018

BRODERET BOG OMSLAG



Motivet er trykt på stof.

Tekstilmaling er brugt.
Jeg har blandet grundfarverne,
 til jeg fik den ønskede farve.


Det er første gang at jeg prøver dette.
Jeg var meget i tvivl om udseendet, 
og monteringen.

Næste gang jeg skal lave  sådan et, vil 
jeg lave navnet mindre.
Det blev ikke helt som det billede jeg
havde inde i mit hoved.

Men nu er det prøvet.
På grund af tekstilmalingen, er
der ikke så meget broderi på dette motiv.

Hvis man ønsker, at gøre mere ud,
 af dette motiv,
kan man jo brodere vindues sprosser i ruderne,
 og træer med stumpwork blade,
 blomster i buskene, og have gærde.

Man kan jo altid digte videre på motivet.

Dette er en gave til Jacob, så jeg håber,
 at han kan lide det.
Han aner ikke det mindste om broderi.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar