fredag den 11. januar 2019

BRODEREDE BØRNEBØRN



Nogen af mine ældste børnebørn med deres yndlings beskæftigelse




 · 
Jeg har prøvet noget nyt, det er et eksperiment, 
og det var sjovt at prøve det.... 

Jeg har broderet mine børnebørn, som nu er næsten voksne,

Med de legesager de legede mest med som børn...
Det var efter et ønske fra min datter, som ønskede billedet i julegave.

Oliver elskede sin kat,
 Mathias havde "Buzz Light year" i hånden,
 hver vågne sekund,
 og Emilie legede med dukker,
 Mads var lige fra han var baby, så sportslig, 
han løb, hoppede, klatrede i træer,
 han havde muskler på overarmende allerede da,
 han var 4 år gammel... 

jeg har forsøgt at vise dette i broderiet.


Farverne er blevet lidt gullige, det er de ikke i virkeligheden


Tryk på billedet, hvis det ønskes større.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar