tirsdag den 9. april 2019

BOG-PUDE


BOGPUDE



Ideen til denne pude opstod, fordi mine børnebørn,
 som er enæggede tvillinger, på 4 år, får læst godnat
 historier af min søn, og de henter hver deres bog, 
som far så læser for dem.

Jeg tænkte at det kunne være hyggeligt,
 hvis de udvalgte bogen og satte den i puden,  
og mens far læste kunne de ligge hovedet på puden.

Når de bliver større, og der læses rigtige bøger, 
kan den samme bog stå i puden længe.
 når der kun læses et kapitel i bogen hver aften,
 eller hvad far nu har energi til.


På dette foto er broderiet presset, og der 
er ingen pude i.

Tryk på billedet, for at se bogstaverne mere tydeligt.


Bagsiden af puden er broderet med bogstaver
 i forskellige skrift typer, der vælter ud 
af lommen.
Der er syet en tittekant øverst på lommen,
 for at forstærke den, til dagligt brug.


På bagsiden af puden har jeg broderet "Bogpude"
øverst på puden....hvis man brodere til en bestemt person
kan man jo brodere personens navn på puden.

Så der kommer til at stå
Olivers bogpude, eller Gabriels Bogpude  eller andet.

Jeg har lavet nogle få kit af denne bogpude,
 som kan købes af mig,  når jeg er ude at undervise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar