tirsdag den 21. maj 2019

TEKSTIL MALING PÅ SOFAPUDER





SOFAPUDE




Alle mine broderede puder gik i stykker på en gang.

Jeg havde broderet valmuer på brunt hør, 
som passede til vores sofa, og stole.
Men efter at have været brugt i årevis, 
blev stoffet helt tyndslidt, og til sidst,
 gik det i stykker.

Jeg tænkte først på, at bevare valmuerne,
for det tog jo lang til at brodere dem,
men jeg kunne jo også prøve noget nyt.

Så med en skumgummi svamp duppede jeg
 tekstilmaling, i de farver jeg selv havde blandet, 
så de blev den farve,  som jeg havde forestillet mig,
 ud på hør stoffet.

Dette er den første pude.
Jeg mangler  5 eller 6, nu vil jeg lige se hvordan ,
det kommer til at se ud.
 Nu finder jeg  symaskinen frem,
 og syr puden sammen.

.....0.....

Dette er pude nummer 2.


Det er lidt tidsbesparende at bruge tekstilmaling,
som bund på broderierne.



De 2 første sofapuder er nu syet sammen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar