lørdag den 14. marts 2020

BRODERIER GIVET VÆK SOM GAVER



HUS I SNEEN


Ingen af disse broderier er i mit hjem længere,
 de er alle foræret væk.
Og meget mere udover dette.
Baby sengetøj, voksen sengetøj, og puder og vat poser osv

Det r fornøjelse at forære det væk, 
Hvis modtageren også sætter pris på broderi,
 og den lange tid der er brugt på ,at skabe broderiet.


Dette broderi er nu i USA



Abstrakte blomster på æske, tilhører nu mit barnebarn Rosa, 
indeholdende penge til hendes fødselsdag.


Bogomslag til min oldesøster


Bogomslag til Jacob


Æske til min lillesøster Jytte, med broderi på låg.


broderi på kjole


Broderi til børneværelset.


Dette hus med altankasserne, var gevinst i tombola, 
på den Kreative skole i Viborg


Rapunsel fik min datter Pia 


Denne fluesvamp, blev solgt til Pelse fra
Broderi moderne i Århus.
Så det var ikke en gave.


Mine  tvillinge børnebørns hjemmesko, 
de kunne ikke finde ud af ,hvad der var til højre eller venstre fod.
De fik selvfølgelig et par hver.

Den venstre fod er der en traktor broderet på,
 og den højre en anhænger vogn



En Italiens gade, som nu hænger i min søn og sviger datters stue.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar