lørdag den 26. september 2020

TIL NYTTE OG GAVN


POSE





Poser er gode til mange ting, hvis man gerne 
vil have orden i sagerne.

Jeg bruger ofte fødselsdagskort.

De lå blandt alle andre kort, som julekort og
takkekort, og hilsen kort.
Der skulle altid ledes, for at finde det kort,
 der lige passede.
Nu har jeg orden i kortene, for dem jeg bruger flest  af,
er dem der ligger i denne pose.

Så nu  er det nemmere at finde dem.





KAKTUS 


Denne kaktus er broderet med Stumpwork teknik,
så hele kaktussen står ud fra stoffet.
Blomsterne øverst i kaktussen, er i 2 forskellige farver,
så der blev lidt farvespil.

Denne kaktus skal monteres enten inden i en æske, 
eller på låget af en æske.
Det kunne være lidt sjovt hvis man først ser 
kaktussen, når man åbner æsken.
Men alle jeg fortæller det til, siger NEJ.
Jeg har bejdset æsken mørkeblå, samme 
farve som urtepotten.
Men jeg har kun bejdset den udenpå.

Bejdsen siver igennem ved bunden af æsken, så
nu vil jeg lige bejdse æsken inden i også.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar