søndag den 23. september 2012

Gave til gæst nummer 2000

 
 
 
 Dette er en broche på 4+4 centimeter.
              Inde i midten er der 2+2 centimeter.
                          Jeg har broderet 2 bittesmå agern og et blad i stumpwork teknik.
De er broderet i forårets farver.
                   Denne broche vil jeg give som gave til gæst nummer 2000 på min blog.
 
Jeg vil også give et broderet billede, som jeg ikke har foto af endnu.
Grunden til, at jeg vil forære 2 ting væk, er at det til allesidst, kan være svært at se, hvem der er gæst nummer 1999 og hvem der er 2000, og de der er så tæt på, må så vælge hvilken ting de helt vil have.
 
Foto af billedet kommer på, når min søn har tid til at fotografere, og der er jo lang tid
 til endnu, til det er gæst nummer 2000....lige nu er der 1258  der har besøgt bloggen.

Lige nu, behøver man ikke at efterlade en besked, men når det er tæt på 2000, er
der nødt til, at være skrevet et par ord, ellers kan jeg ikke se jeres navne.
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Kære Birgit.
    Du er bare en kunstner i broderiverdenen.
    Jeg er så glad for min brosche og der er manger, der beundrer den. Knus fra kusinesøs Laila.

    SvarSlet
  2. Tak Laila, jeg er glad for at du kan lide den.

    SvarSlet