lørdag den 16. februar 2013

BRODERET SPAND

Broderet spand

 
Jeg har broderet en spand, til mit februar projekt.
Den er meget lille, og svær at holde på, mens man broderer.
Derfor er den en anelse bølget nogen steder, fordi mine fingre  havde svært ved,
 at holde fast i den lille bitte spand.
 
 
 
 
 
 
Jeg har broderet nogle blomster og blade,
som jeg har puttet i min broderede spand
I stumpwork teknik.
Størrelsen kan vurderes ud fra tændstikken.
Spanden skal holdes i hænderne på en
pige, der står foran huset, i mit
Februar projekt.
 


 Blomsterne er broderet på ståltråd. med tungesting og spiral knuder,
alt efter hvor og hvordan blad, eller blomst skulle se ud.
 
Nu er jeg ved at brodere en cykel.
Jeg viser foto af cyklen, når den er færdig.
 


2 kommentarer:

  1. Meget flotte ting du har broderet, Stumpwork er meget fascinerende, syer selv lidt.
    Hilsen Birgith

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar Birgith. ja, det er spændende hvordan man få tingene til at stå ud fra stoffet....der er jo ingen opskrift, så man må bruge fantasien.... det er det der gør det så spændende. :o)

    SvarSlet