tirsdag den 26. februar 2013

FOREDRAG OM BRODERI

Foredrag om broderi

Mit første foredrag om broderi på Auning bibliotek
" Kultur Perronen"
d 25-2 2013 
Det var en virkelig god aften, med mange dejlige kreative kvinder.
Jeg tror der var omkring 35-40 tilstede
 
Jeg fortalte lidt om broderiets historie, og hvordan jeg arbejder.

 




 
 
 
flere troede, at jeg havde sat et ekstra stykke stof på broderierne,
 men det har jeg ikke, det man tror er stof, er ene bitte små broderi sting.

 
snakken gik livligt i pauserne
 

en masse dejlige kvinder hygger sig,
 med håndarbejde af forskellig slags 

 
For mig var det en god og positiv oplevelse, at holde foredrag,
 om det håndværk, som jeg brænder for.
-o- 
Hvis nogen af jer kigger ind, på denne blog, så tusind tak for jeres tilstedeværelse,
 
og alle jeres søde ord og komplimenter.
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Sikke et fremmøde..
    Det har uden tvivl været en stor oplevelse.. De har i hvert fald haft en æstetisk oplevelse.

    Dit hjem må ha været meget tomt da du tog af sted..

    Lone

    SvarSlet
  2. Ja, det var en rigtig dejlig aften. Det er altid dejligt at fortælle, når folk er interesserede.
    Ja der var bart på væggene, men når det kun er en aften, er det jo ingen sag. :0)

    SvarSlet