mandag den 10. juni 2013

HORTENSIA BRODERI BEGYNDT stadie 1

 

 

Begyndelsen af mit broderi af blomsten Hortensia.

 
 
 
stadie 1
 
Jeg har valgt at blomster kronen, skal være en blanding af schattersting, og
stumpwork sting. På 3 dage, er jeg kommet så langt, som ses her.
 
På fotografiet af blomsten kan man se at blomsterkronen er hvid, med en anelse
 lyserødt , som næsten ikke kan ses , helt inde ved kernen af blomsten.
 
Jeg har forsøgt at brodere lyserødt, der næsten ikke kan ses, ved at brodere
hvidt broderi garn over lyserødt broderi garn, så der kun er en svag skin
 af lyserødt, igennem det hvide.
 
Det hele kan bedre ses. når prikkefarven er taget væk.
 
Tryk på billedet for at se det tydeligere.
 
 
 
Jeg er ved at brodere det andet stumpwork blad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar