onsdag den 19. februar 2014

UDKLIPS HEDEBO



UDKLIPS HEDEBO





Dette er broderet som en prøve
så man kan se at denne teknik, kan bruges til
 mange andre ting.




 

Jeg har brugt denne teknik til, at broderet en gardin kappe,
 over mit køkkenvindue.
Jeg har bare broderet 3 huse med vinduer, hvor jeg har trukket 
trådene ud,  så de dannede det hus, med vinduer,
 som  jeg havde i tankerne.

Det er lidt besværligt at fotografere gardinerne, da de hænger 
mod lyset .
Men jeg vil prøve senere.
Jeg broderer stadig på Åkanden, men den er langsommelig.


2 kommentarer:

  1. Super flot. Glæder mig til at se gardinerne.

    SvarSlet
  2. Tak ..... ha ha ja, jeg skal prøve at huske det.
    De har hængt i et stykke tid, så de skal vaskes inden jeg kan fotografere dem.
    Det var sjovt at lave dem, men det er den slags broderi hvor man ikke har frihed til at lege med nål og tråd, den slags kan kun laves på en måde..... altså når man trækker trådene ud, og broderer over dem, så de ikke trævler op. Men det er jo godt at variere hvad man laver. Tak for din kommentar.... kærlig hilsen fra Birgit

    SvarSlet