torsdag den 6. marts 2014

UDKLIPSHEDEBO - KØKKENGARDIN KAPPE




KØKKENGARDIN KAPPE





Denne kappe er broderet på hør, hvor jeg har trukket tråde ud,
 så de danner et hus med vinduer.
Der er 3 ens huse på gardin  kappen.



Øverst på kappen har jeg broderet hulsøm, som danner,
 en løbegang til gardin stangen.

Alt på denne gardinkappe er lavet i hånden,
broderet med hørtråd, og lagt op med hørtråd.


Mit køkken er ret lille, og jeg ønsker derfor så meget lys ind som muligt.
Derfor har jeg ikke gardiner for selve ruden, men kun kappen over vinduet.
...o...
Vi kunne ikke fotografere hele vinduet, da man så ikke kunne se husene,
fordi lyset faldt ind af vinduet, så kappen var i skygge.

Man kan trykke på billederne for at se dem tydeligere.
...o...
Jeg broderer stadig på åkanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar