søndag den 30. oktober 2016

STUMPWORK





Markiser + altankasser



Muren på huset er  tekstilmaling, trykt på
 med skumgummi dutter, efter farverne er blandet til,
 man har den ønskede farve.

På markiserne har jeg broderet striben til sidst,
 med kædesting.
Så behøvede jeg ikke, at skifte farve midt i broderiet.



Denne markise er broderet stribet fra begyndelsen, 
så her har jeg skiftet tråd,
 mens jeg broderede markisen.
Krukken uden for huset,
 er også broderet med stumpwork teknik.

Ligeledes kvindens hat, er broderet med stumpwork broderi.
Blomsterne på hatten er ikke broderet, det er perler.
Men kunne have været flotte med spiralknuder.
Det prøver jeg næste gang.


Farverne i det øverste billede er mest korrekte,
( altså billedet i rammen ) men det er så småt, 
at det kan være svært at se alle detaljerne.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar