mandag den 7. november 2016

BROCHER LAVET UD AF LYSMANCHETTER






Lysmanchet lavet af metal.


Den er beregnet til, at sætte over et stearinlys, så den kan opfange, de løbende stearin dråber.



I den første har jeg broderet 7 edderkopper i forskellig farve,
og broderet nogle få franske knuder ind imellem.


I denne lys manchet, har jeg broderet forskellige 
Staude lignende blomster med blade, 
og franske knuder som jordbund.


I denne lys manchet har jeg broderet 3 helt enkle blomster.
med en spinkel stilk, og stumpwork broderede blade..

Blomsterne er broderet ligesom edderkopper,
 men man broderer nålen den anden vej rundt
, så bliver der ikke ben på edderkoppen,
 men en mere jævn rund blomst.


Her ligger de 3 brocher ved siden af hinanden.

Jeg har 2 lysmanchetter mere, så jeg håber,
 at finde en god ide til, 
hvad jeg skal brodere i dem.



2 kommentarer: