lørdag den 1. oktober 2022

BLÅ BEJDSEDE ÆSKER MED BRODERI PÅ LÅG



3 ÆSKER
FORSKELLIGT MOTIV




Disse æsker er lavet af fyrretræ.
Jeg bejdsede dem blå, derefter lakerede jeg dem,
 med mat lak.

Jeg havde 12 æsker ,så det var et langsommeligt arbejde.


Æsken med kaktussen har været udstillet i Viborg,

 hvor temaet var kaktusser.
Den er broderet med stumpwork teknik, 


Både urtepotte, og kaktus, står ud fra stoffet, og der er pladevat,

 inden i den.
Den er broderet fra siden.


De små kronblade øverst i kaktussen er så små,

 at de er svære for fingrene at holde fast ved.


Den forreste æske er motivet et keltisk ornament,

 som jeg har fundet på nettet.


Husene i midten er efter inspiration fra Pinterest..
Hvor jeg har ændret noget, og tilføjet noget.


Motiver skulle passe til æskens størrelse.


På tændstikken som ligger på æsken,

 kan man se æskens størrelse.









 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar