lørdag den 10. januar 2015

BROCHE INFATNINGER



BROCHE INFATNINGER


Disse er de faconer, af brocher,  som jeg har. 

Jeg har købt dem på en fabrik.



De er helt rå, og skal gennem en omfattende slibning
 og polering, for at blive velegnede, og pæne,
 til de små broderier på 2+2 cm. 


Først skal de slibes med en grov rasp, for at få,
 de store grater væk på siderne af brochen.
Dernæst 4 forskellige slags sandpapir.
Først det helt grove, og så bruges der finere,
og finere sandpapir, og til sidst poleres de.

Denne firkantede broche, er vist færdig,
med mindre den kan blive blankere med et poler middel.
Det vil jeg lige tænke over.

Jeg har ca. 20 stykker, af disse infatninger,
hvis nogen vil købe en af mig, til deres eget broderi,
 koster de 50 kr. når de er rå og ubehandlet.

Hvis jeg skal polere dem, koster de 150 kr.


Denne broche med et initialet B. på , lå i kassen 
med slibe midler....Den mangler en nål bagpå.

Den er vist puttet derned, i en travl oprydning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar