mandag den 26. januar 2015

BRODERI PÅ STRIKKET VEST



STRIKKET VEST

med broderi på ryggen.




Denne vest er strikket efter fri fantasi.
Nogen gange synes jeg, at det er rart, med noget 
stort tøj, man kan gemme sig lidt i.

Jeg synes dog, at denne vest var lidt kedelig, da
jeg blev færdig med at strikke den.
så jeg broderede lidt på ryggen.

Foran er vesten holdt sammen med en broche, 
men jeg overvejer at købe knapper.

Jeg fandt en broche i mine gemmer,
 den er 15 år gammel, 
og har været en tur i vaskemaskinen, 
men indtil videre passer den bedst,
 i farven til vesten.
men en anden lukning er under overvejelse.


Brochen bære præg af patina på kobber, 
og den broderede kaktus, brød sig ikke om,
 turen i vaskemaskinen.

Jeg finder en anden lukning, 
så bliver denne broche pensioneret.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar