fredag den 8. november 2013

AMERIKANSK COUNTRY STYLE HUS færdigt

 
 
 

 

Amerikansk country style hus

 
 
Huset er nu broderet færdigt.
Der kunne måske godt sættes noget i vinduerne ,
eller ved siden af huset, men jeg er usikker på, om det bliver for rodet.
 
Jeg kunne ikke brodere skak ternene under huset lige,
for huset sad helt skævt på stoffet, fordi der er kørt
igennem en printer.
Så på den måde er det bedst, når jeg selv maler motivet
på stoffet i hånden.
Jeg overvejer at pille skak ternene op, og brodere brosten i stedet for.

 
Angående rammen, (  den ligger bare løst ovenpå,)
 jeg har  prøvet med en større guld ramme,
men det var lige som om, at man  mere holdt stilen,
 med den brune træ ramme.
 
 
Men jeg tror at den er for lille.
 
Der er ingen luft omkring broderiet, og ikke plads til et passepartout.
Desuden har jeg et hus mere, og så er det bedst at rammerne er ens.
 
 
Så jeg skal nok ud at købe 2 nye rammer i træ, hvilket er ærgerligt,
 da jeg har ca. 40 rammer, der bare venter på at blive puttet noget i.
     

Men ingen af dem passer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar