lørdag den 30. november 2013

AMERIKANSK COUNTRY STYLE (hus nummer 2)

 

Country hus nummer 2

 
 
Jeg synes at dette hus ligner en stof butik.
Hvor der laves patchwork.
Der hang et patchwork tæppe ud af vinduet, men det så forkert ud,
 fordi vinduet var lukket.
Så det var ikke logisk, at der kunne hænge et tæppe der.
 
Jeg klippede en stang, ud af tykt sort ståltråd,
og satte en perle som stopklods i hver ende.
Jeg hang det broderede patchwork tæppe hen over stangen,
 så det hang under vinduet.
 
Jeg havde en lille saks som jeg satte på tæppet.
Jeg ved godt at saksen er for stor, men jeg synes egentlig,
 at det så sødt ud.
 
Som en slags reklame for stof butikken.
 
 
Tryk på billedet, for at se det tydeligere.
 
.......o.......
Jeg vil gerne høre kommentarer fra jer,
 om jeg skal tage saksen af igen, og lade tæppet hænge alene ?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar